Sponsoren

Sportbeoefening heeft een grote maatschappelijke functie. Zeker in een tijd van individualisering en vervaging van normen en waarden vervult sport een belangrijke educatieve rol, namelijk leren winnen en verliezen en binnen kaders en regels in teamverband opereren. De maatschappij heeft daar baat bij en daarom mag dit ook gezien worden als een gezamenlijke verantwoordelijkheid van overheid, bedrijfsleven en verenigingen. Bij Voetbalvereniging Lunteren gaan normen en waarden, sportief gedrag, fair play en maatschappelijke betrokkenheid hand in hand.

Sponsoren-2.jpg

Voetbalvereniging Lunteren is in de regio een bekende club en een vereniging welke een naamsbekendheid geniet onder de vele voetballiefhebbers. De sportieve verrichtingen van onze jeugdelftallen worden door voetballiefhebbers ook goed bezocht, daar waar nog menig jeugdspeler er van droomt om profvoetballer te worden.

In de sportwereld zowel bij de amateurs als de professionals is sponsoring door het bedrijfsleven niet meer weg te denken. Het bedrijven van sport op een bepaald niveau is kostbaar en nauwelijks meer uit de reguliere verenigingsinkomsten op te brengen, mede omdat de overheid zich steeds meer terugtrekt uit haar maatschappelijke verantwoording op dit gebied in de vorm van subsidie.
Voetbalvereniging Lunteren heeft diverse vormen van sponsoring, welke duidelijk worden weergegeven in onze sponsorgids. Het beleid van de sponsorcommissie is dan ook heel duidelijk, partnership met onze sponsoren staan bij ons voorop om daarmee de gezamenlijke doelstelling van sponsoring te bereiken.

Mocht u geïnteresseerd zijn in sponsoring van Voetbalvereniging Lunteren mail dan naar [email protected] zodat wij contact met u op kunnen nemen en maken dan graag een afspraak met u om alle mogelijkheden rustig te bespreken en zo het maximale rendement voor u uit uw sponsorgeld te halen.
Sponsorcommissie VV Lunteren

Scorebord

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!