Zevende elftal VV Lunteren senioren in compleet nieuw tenue.

16 april 8:45  Zaterdag 13-4-2024 ging het zevende elftal van VV Lunteren op de foto met het nieuwe tenue voor de ingang van VV Lunteren.meer »

Derde elftal VV Lunteren senioren

3 april 9:00  Zaterdag 23-3-2024 ging het derde elftal van VV Lunteren op de foto met het nieuwe kleding voor de nieuwe ingang van VV Lunteren.meer »

Bintang Timur / VV Lunteren 55+ senioren

2 april 11:30  Vrijdagavond 22-3-2024 was het zover in de kantine van VV Lunteren ging het 55+ elftal van Bintang Timur op de foto met het nieuwe tenue en truien. Dit tenue gesponsord door VP Lunteren Jan de Koning en Reinders schilderwerken. meer »

Aan het woord: Steijn, Lucas en Max

14 februari 17:00  Steijn Kuppens (21), Max Degenaar (25) en Lucas Veenendaal (22). Op jacht naar een plek in de 1e klasse vinden deze drie jonge talentvolle spelers elkaar inhun ambitie en clubliefde. Samengekomen door hun passie voor de bal en gedreven door de wens om te winnen – met als hoogste doel het kampioenschap.meer »

30ste Klaastoernooi

14 februari 16:45  Op zaterdag 8 juni 2024 vindt het 30ste Klaastoernooi van Voetbalvereniging Lunteren plaats! Het Klaastoernooi is een 7 tegen 7- toernooi voor de lagere senioren dames, heren, dames 30+ en heren 45+, op half voetbalveld.meer »

De vernieuwde entree van Sportpark De Wormshoef is een feit!

9 februari 9:15  Na een periode waarin bepaald is op welke wijze de entree gestalte moest krijgen heeft het bestuur van VV Lunteren gekozen voor een ontwerp van JF Architectuur.meer »

Ga naar archief