Voetbalvereniging Lunteren | Contributie

Hieronder volgen de geldende contributies voor het seizoen 2023- 2024 (peildatum is 1 juli van het lopende seizoen):

€ 245,- per jaar

Gezinskorting
3e kind uit een gezin (< 18 jaar) en thuiswonend > 50 % korting
4e kind uit een gezin (< 18 jaar) en thuiswonend > 100 % korting

Bij voortijdig bedanken dient de contributie tot het einde van het seizoen betaald te worden. Het seizoen loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzeggen als lid moet altijd voor 1 juli (i.v.m. verwerking in Sportlink en stopzetting van de machtiging en verplichtingen aan de KNVB).

Kantinediensten
Alle spelende senioren leden betalen via de contributie een bedrag van € 50,00 voor kantinediensten. Dit bedrag kan worden terug verdiend door ook daadwerkelijk de kantinediensten uit te voeren.

Er zijn ook spelende leden die veel vrijwilligerswerk uitvoeren en ook zij kunnen een verzoek indienen om het betaalde kantinegeld terug te krijgen. De € 50,- terugvragen kan hier.

Betalingen
De contributie zal automatisch worden geïncasseerd. De mogelijkheden zijn per: maand/ kwartaal/ half jaar of per jaar.

Ede doet mee!
Het gemeentebestuur van Ede vindt het belangrijk dat iedereen mee kan doen aan de maatschappij. Ook inwoners met een laag inkomen en beperkt eigen vermogen. Voor deze inwoners en hun kinderen zijn er daarom de regelingen Meer Kinderen Meedoen en Meer Volwassenen Meedoen.

Volwassenen en kinderen van 6 tot en met 17 jaar kunnen dan een maximale tegemoetkoming van € 220,00 per kalenderjaar krijgen. Zij kunnen deze tegemoetkoming gebruiken om aan sport-, cultuur- en recreatieve activiteiten mee te doen. Zie de website: https://ededoetmee.nl/

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!