Waarom sponsoren

Beste ondernemer, doe je ook mee? Word dan lid van Business Club ASNOD en sluit aan bij ons krachtige en sportieve netwerk!

• Uitbreiden van je zakelijke netwerk (+100 regionale ondernemers)
  • Iedereen is welkom en verbeterd het ondernemersklimaat
  • Netwerkbijeenkomsten voor ondernemers uit de Gelderse Vallei
  • Voor het sluiten van succesvolle zakendeals
  • Inspirerende sprekers delen hun kennis over oa. leiderschap, professionaliteit en teamwork
  • Ontbijtmeetings en lunchsessies
  • Bedrijfsbezoeken bij inspirerende ondernemers die hun kennis willen delen
  • Premium event

ASNOD is voor en door ondernemers. De doelstelling van Business Club ASNOD is het bevorderen van zakelijke en persoonlijke contacten tussen de leden en het financieel ondersteunen van v.v. Lunteren. Ook voor ondernemers die niet weten wat ”buitenspel” is. V.v. Lunteren investeert de sponsorgelden uiteraard in het welzijn van haar leden, maar ondersteunt daarnaast ook allerlei initiatieven rondom de Lunterse gemeenschap. Denk hierbij aan de oranje-vereniging, schoolvoetbal, ouderensport – zoals koersbal- en voorlichtingssessies voor de jeugd.

Business Club ASNOD is meer dan voetbal.

sponsormogelijkhedenVVL.PNG