Actueel

Uitnodiging ASNOD Ladies Day

12 maart 17:00  We zijn verheugd je uit te nodigen voor een unieke en exclusieve middag die in het teken staat van schoonheid en zelfverzorging. Speciaal voor de vrouwelijke leden en vrouwen van de leden van onze Business Club, hebben we iets heel bijzonders georganiseerdmeer »

HET ASNOD PREMIUM EVENT ✨

14 februari 16:30  Op vrijdag 26 januari hadden we een fantastische dag, beginnend met een gezellig ontvangst om 14:00 uur in de kantine. Een warm welkom voor ongeveer 40 leden, inclusief onze nieuwe sponsoren Vaarkamp – Jaco Jacobs - en Chiroplus – Cor Collins die allen gezellig meegingen.meer »

ASNOD nieuwjaarspremium-evenement

22 december 10:00  Beste ASNOD-leden, Na ons succesvolle Rabobank-evenement staat het volgende evenement alweer op de planning! We zijn verheugd je uit te nodigen voor ons nieuwjaarspremium-evenement op vrijdag 26 januari as.meer »

Een onvergetelijke avond georganiseerd door Businessclub ASNOD met Rabobank en HAVÉ Verwarming

11 december 12:00  Vorige week hadden wij bij ASNOD de eer om samen met Rabobank Gelderse Vallei en HAVÉ Verwarming een inspirerend evenement te organiseren voor onze sponsorleden. Het was een avond vol inspiratie en verbinding, die plaatsvond in de gastvrije warme sfeer van HAVÉ Verwarming.meer »

Wat een avond bij Bowlingcentrum Groeneveld

19 oktober 14:15  We willen iedereen bedanken die aanwezig was op het A.S.N.O.D. bowlingevent van 11 oktober. Het was een avond vol spanning, gezelligheid en natuurlijk veel fun!meer »

VV Lunteren onthult Business Club A.S.N.O.D.

21 april 12:00  Onder toeziend oog van de vele genodigden werd vorige week woensdag in Het Uilenbos Business Club A.S.N.O.D. gepresenteerd. De naam is afgeleid van de eerste naam van VV Lunteren, wat staat voor ‘Al Strevend Naar Ons Doel’. De avond werd geopend door VV Lunteren voorzitter Herbert van Wagensveld die in 2021 samen met vicevoorzitter Gerhard Blotenburg het stokje van Gerrit de Vrij overnam.meer »