Een vereniging wordt gedragen door haar leden, vrijwilligers en sponsoren.

De VVL waardeert haar sponsoren en wil meer terug doen voor deze groep. Hiertoe richt het, net zoals andere voetbal clubs, een Business Club op. Hierbij willen wij onze sponsoren een platform bieden om te netwerken met andere ondernemers, inspiratie op te doen dankzij interessante sprekers op plezierige en sfeervolle evenementen.

Met trots presenteren wij jullie dan ook Business Club ASNOD. “Al strevend naar ons doel”. Deze naam is niet toevallig gekozen. De voetbalvereniging werd namelijk in 1932 opgericht onder de naam A.S.N.O.D.. Pas in 1950 ging het over in de huidige naam “Voetbal Vereniging Lunteren”. De naam ASNOD is dus sterk verbonden aan de voetbalvereniging en dat willen we, want ASNOD is onlosmakelijk verbonden met de VVL. Met “al strevend naar ons doel” stralen we ambitie uit. En ook dat willen we, want ambitie hebben we. ASNOD wil samen met de VVL een krachtige combinatie zijn tussen sport & ondernemen en hiermee langdurige relaties met jullie, onze sponsoren!

We gaan dus van start met onze Business Club. Wij willen een hoge frequentie van nuttige en gezellige evenementen voor en door ondernemers. Hierbij denken wij aan kennissessies met gastsprekers, bedrijfslunches waarbij leden hun bedrijf kunnen voorstellen maar ook premium evenementen waarbij we echt iets uitzonderlijks gaan doen. Denk hierbij aan een (internationaal) fabrieksbezoek, voetbal of muziek evenement. De activiteiten hebben maar 1 doel: Bijdragen aan het vergroten van jouw zakelijke netwerk en kennisniveau op een plezierige manier. Wij hopen dat vele van de huidige sponsoren net zo enthousiast zijn over de plannen als wij en dat wij de komende jaren vele extra sponsoren mogen gaan begroeten. Want hoe meer ondernemers we kunnen samenbrengen des te groter het netwerk en daarmee een vergrote kans op vruchtbare samenwerkingen binnen het netwerk. Met gepaste trots presenteren wij jullie onze eerste sponsorgids met alle informatie over ASNOD en de sponsormogelijkheden. Graag begroeten wij jou als lid en zien we elkaar tijdens ons volgende evenement.

“Al strevend naar ons doel”

Bestuur Business Club ASNOD

ASNOD.PNG