Lid worden

Wil je graag deel uitmaken van een enthousiaste voetbalgemeenschap en je passie voor voetbal delen met gelijkgestemde spelers? Dan ben je bij Voetbalvereniging Lunteren aan het juiste adres! We verwelkomen graag nieuwe leden, van alle leeftijden en niveaus, om deel uit te maken van onze voetbalfamilie.

Bij Voetbalvereniging Lunteren staat plezier in het spel voorop. We bieden een gezellige en sportieve omgeving waarin spelers zich kunnen ontwikkelen, vriendschappen kunnen sluiten en waar teamgeest en fair play hoog in het vaandel staan. Of je nu een beginnende voetballer bent of al jarenlange ervaring hebt, er is altijd een plek voor jou in onze vereniging. Meld je vandaag nog aan en maak deel uit van ons geweldige team! Vragen? Stuur een mailtje naar [email protected].

Lid worden

Persoonsgegevens

Je lidmaatschap

Let op! Legitimatie is verplicht voor 16 jaar of ouder (verplichting door de KNVB). Voor niet spelende leden en de Club van 50 is dit niet nodig.

Indien ja, vul onderstaande gegevens in.

Contributiebetaling

Hierbij machtig ik v.v. Lunteren met bankrekeningnummer NL08RABO0337577080 om van mijn rekening bedragen af te schrijven inzake contributie.

Indien niet akkoord met afschrijving kan binnen 30 kalenderdagen een verzoek tot terugboeking bij uw bank worden ingediend.

Opzeggen van lidmaatschap dient schriftelijk gedaan te worden en kan verstuurd worden naar:

Ledenadministratie v.v. Lunteren
6740 AA Lunteren

of e-mailadres [email protected].

Hier vindt u onze Privacyverklaring,
Statuten en Verenigingsplan