Vertrouwenspersoon

Bij v.v. Lunteren hechten we grote waarde aan het welzijn en de veiligheid van al onze leden, vrijwilligers en supporters. Daarom hebben we vertrouwenspersonen in het leven geroepen om een veilige en vertrouwelijke omgeving te bieden waarin iedereen zich gerespecteerd en gehoord voelt.

Onze vertrouwenspersonen zijn ervaren en deskundige teamleden die zijn opgeleid om te luisteren, te ondersteunen en te adviseren bij zaken zoals ongewenst gedrag, discriminatie, pesten, intimidatie of andere problemen die kunnen spelen binnen de club. Ze zijn neutraal, onafhankelijk en werken volgens de richtlijnen van v.v. Lunteren.

Bij v.v. Lunteren geloven we sterk in open communicatie en het creëren van een positieve en respectvolle omgeving voor iedereen. Onze vertrouwenspersonen zijn er om te helpen en eventuele zorgen serieus te nemen. Ze bieden een luisterend oor, geven advies en kunnen bemiddelen bij conflicten. Alles wat met hen wordt besproken, wordt strikt vertrouwelijk behandeld.

Als je behoefte hebt aan een vertrouwelijk gesprek, advies of ondersteuning, neem dan gerust contact op met onze vertrouwenspersoon Gerrie Kelderman via [email protected].