Accommodatie Sportpark de Wormshoef

De voetbalvereniging Lunteren heeft een prachtige accommodatie die de laatste jaren een ware metamorfose heeft ondergaan. In 2004 werd er met de bouw begonnen van een prachtige sporthal waar o.a. de nieuwe kantine en kleedkamers in zijn gevestigd. In de winterstop van 2006 werd deze in gebruik genomen en heeft men via de kantine en de bestuurskamer een schitterend uitzicht over het sportpark. In 2008 kreeg de v.v. Lunteren het lang verwachte kunstgrasveld en een renovatie van het hoofdveld waardoor het nu beschikt over een drietal mooie velden waarvan twee zijn voorzien van verlichting. De laatste aanwinst en zeker niet de minste is het balkon boven de entree waar men vanaf het seizoen 2010-2011 van kan gaan genieten. Al met al heeft de v.v. Lunteren een accommodatie om trots op te zijn en volgens vele een van de mooiste in de regio.

Clubinformatie-Accommodatie-1.jpg

Clubinformatie-Accommodatie-2.jpg