Commissie

Bij de activiteitencommissie kun je terecht voor verschillende zaken met betrekking tot de activiteiten en evenementen georganiseerd door de vereniging. Hier zijn enkele specifieke gebieden waarvoor je bij hen terecht kunt:

• als je vragen hebt over aankomende feesten, thema's, locaties of andere details,
  • informatie over speciale activiteiten en evenementen voor de jeugd, zoals spellendagen, voetbalkampen of andere leuke activiteiten
  • feedback & suggesties voor activiteiten en/of evenementen

Je kunt ze bereiken door ze even aan te spreken op de club en anders een mailtje naar [email protected]

Leden Leden
Dorien Pieters Shasa van den Broek