Jeugdbeleidsplan Scheidsrechters

Binnen VV Lunteren zijn allerlei vrijwilligers, individueel of in commissies, druk bezig zaken zo goed mogelijk te laten verlopen. Daarbij moeten elke week weer tal van zaken worden geregeld. Eén daarvan is het aanstellen van jeugdscheidsrechters bij wedstrijden waarvoor de KNVB geen jeugdscheidsrechters aanstelt.

Voordat jeugdscheidsrechters een wedstrijd leiden, is er al een heel proces aan vooraf gegaan. Dit proces bevat onder andere: werven, opleiden en begeleiden. Kortom: het aanstellen van jeugdscheidsrechters vraagt nogal wat van de vereniging.

Plezier hebben in het leiden van een wedstrijd is sterk afhankelijk van onze eigen leden, spelers en kader van de tegenpartij en publiek. Zij allen dienen respect te hebben voor de jeugdscheidsrechters, immers ook hij/zij kan een fout maken. Respect voor de jeugdscheidsrechters moet vanzelfsprekend worden bij VV Lunteren. Voedt spelers zo op dat ze respect hebben voor de jeugdscheidsrechters en durf anderen, die dat niet tonen, hierop aan te spreken.

Dit Jeugdbeleidsplan Scheidsrechters dient ervoor om duidelijkheid te verschaffen, aan iedereen die affiniteit heeft met de club, over de ontwikkelingsdoelstellingen van de jeugdscheidsrechters bij VV Lunteren.

Jeugdbeleidsplan Scheidsrechters

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!