Kledingplan

Tot en met het seizoen 2012-2013 werden de voetbaltenues van de v.v. Lunteren jeugdteams gesponsord en gratis aan de jeugdleden ter beschikking gesteld. Aangezien het steeds moeilijker wordt om sponsoren te vinden, heeft het bestuur besloten om voor de jeugd een kledingplan op te zetten. Tijdens de Algemene ledenvergadering van 22 mei 2013 is het agendapunt “Kledingplan” goedgekeurd door de leden. Dit plan is met ingang van het seizoen 2013-2014 in gegaan.

Wat betekent het kledingplan voor u?
Ieder spelend jeugdlid (categorie F tot en met A) gaat een bedrag per jaar betalen voor het gebruik van de voetbalkleding(shirt en broek), die de vereniging ter beschikking stelt. Hierdoor is de kleding niet meer afhankelijk van een sponsor.

Wat kost het kledingplan?
De jaarlijkse bijdrage voor het kledingplan bedraagt € 20. Voor dit bedrag wordt aan iedere speler een voetbalshirt alsmede een voetbalbroekje ter beschikking gesteld. Sokken zijn en blijven voor eigen rekening.

Het voetbaltenue blijft eigendom van de vereniging en de speler wordt ook geacht hier netjes mee om te gaan. Aan het eind van het voetbalseizoen, danwel bij tussentijds vertrek, dient het tenue weer bij v.v. Lunteren te worden ingeleverd.

Overig
Vervanging van de tenues zal geleidelijk plaatsvinden. Dit omdat vervanging van alle tenues tegelijk financieel niet haalbaar is en er ook jeugdteams zijn die recentelijk nieuwe gesponsorde tenues hebben en we deze ook naar de sponsor toe niet zo snel willen vervangen.

Het kledinggeld zal worden geïnd middels de contributie.