Overschrijving

Voor overschrijvingen van/naar andere clubs hanteren we een digitaal proces. Het overschrijven is alleen vereist als je al lid bent van een andere voetbalvereniging of in de afgelopen 3 jaar bent geweest en nu wilt gaan spelen bij v.v. Lunteren.

Voor spelers die zich voor het eerst aanmelden bij v.v. Lunteren of overschrijven naar onze vereniging, volg je de onderstaande stappen:

1. Vul het inschrijfformulier in op onze website. Klik hier voor het inschrijfformulier.
  2. v.v. Lunteren dient het overschrijvingsverzoek digitaal in via KNVB Sportlink.
  3. De "oude" vereniging waar je lid van bent geweest, geeft digitaal akkoord voor de overschrijving.

Voor digitaal overschrijven van v.v. Lunteren naar een andere vereniging, volg je de onderstaande stappen:

1. Meld je aan bij je "nieuwe" vereniging.
  2. De "nieuwe" vereniging dient het overschrijvingsverzoek digitaal in via KNVB Sportlink.
  3. v.v. Lunteren geeft digitaal akkoord voor de overschrijving, op voorwaarde dat alle kleding is ingeleverd en alle financiële verplichtingen zijn voldaan.

Belangrijk: Alle overschrijvingen moeten uiterlijk vóór 15 juni goedgekeurd zijn door de betrokken verenigingen.

Heb je nog vragen over de overschrijvingsprocedure? Neem dan contact met ons op via de contactgegevens die je op onze website kunt vinden.